Obchodní podmínky
pro opakované platby

Na naše produkty a služby s opakovanou platbou strhávanou z platební karty uzavíráme smlouvy
podle těchto obchodních podmínek.

Základní pojmy

Poskytovatel služeb je: Kamil Štědrák, IČO 75274850, Na voře dole 734/18, Mariánské Lázně, 353 01, zapsaný u Městského úřadu Mariánské Lázně.
Kontaktovat mě můžete online na e-mailu: kamil@kvantovelecenizivota.cz

Uživatel je každý, kdo využívá Služby nebo jinak prostřednictvím webového rozhraní vstupuje do právního vztahu s poskytovatelem.

Služba je plnění Poskytovatele, která zahrnuje poskytnutí přístupu do online produktu.

Karta je platební karta Uživatele (debetní nebo kreditní) s oprávněním ke strhávání internetových plateb.

Opakovaná platba je platba za služby, která se automaticky strhne z Karty.

Pravidla a podmínky opakovaných plateb

  • S těmito pravidly opakovaných plateb je Uživatel seznámen v objednávce Služby, popř. v e-mailu s fakturou za zakoupenou službu.
  • Zaplacením Služby Kartou dává Uživatel souhlas k autorizaci použité Karty pro automatické strhávání plateb za objednanou Službu v dalších obdobích.
  • Uživatel uděluje souhlas s uložením platebních údajů na straně platební brány. Společnost spravující platební bránu nakládá s údaji platební karty Uživatele podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních karet). Poskytovatel Služby nemá k údajům o Kartě přístup.
  • Souhlas Uživatele s opakovanými platbami trvá po dobu čerpání Služby nebo dokud nedojde k ukončení opakovaných plateb na žádost Uživatele.
  • Automaticky strhávaná částka a perioda opakovaných plateb odpovídá ceně a období zakoupené Služby. Dojde-li ke změně parametrů Služby (např. typ tarifu a jeho období), budou odpovídajícím způsobem automaticky změněny také parametry opakovaných plateb (cena Služby a perioda platby).
  • Uživatel souhlasí s tím, aby Karta autorizovaná pro opakované platby byla použita také pro úhradu doplatkových faktur v případě dokoupení doplňkových služeb.
  • 7 dní před automatickým stržením platby z Karty bude Uživatel informován e-mailem o plánovaném automatickém stržení. Tento bod se týká služeb s periodou 6 a více měsíců.
  • Po každém automatickém stržení platby bude Uživatel o provedené platbě vyrozuměn e-mailem, jehož součástí bude faktura za zakoupenou Službu.
  • V případě neúspěšného stržení platby z Karty bude Uživatel informován e-mailem o neúspěšném stržení spolu s pokyny, jak v tomto případě postupovat, aby nedošlo k omezení čerpání Služby.
  • Uživatel může pro opakované platby autorizovat jinou Kartu, než která je pro Službu nyní autorizována. O změnu požádá ve Webovém rozhraní aplikace nebo zasláním žádosti na e-mail Poskytovatele. Po úspěšném dokončení autorizace nové Karty, bude tato využívána pro automatické strhávání plateb za objednanou Službu v dalších obdobích.
  • Uživatel může opakované platby kdykoli ukončit, a to ve Webovém rozhraní aplikace nebo zasláním žádosti na e-mail Poskytovatele. Zrušením opakované platby dochází současně k ukončení Služby k datu její expirace.